şaka maka burada büyüdük resmen (: en azından kullanıcı adımız bold olabilir ya da rengi farklı olabilir. toplasan kaç kişiyiz zaten. bizim gibi eskiler bilir r10 o kadar badireler atlattı ki, forumdan ayrılıp farklı forum kuranlar mı dersin, adminler arasında kavgalar mı dersin, db silinmeleri site çökmeleri mi dersin. tüm bu fırtınalardan alnımızın akıyla, yıkılmadan çıktıysak bunun bi madalyası olmalı bence de (: