Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
14-04-2023, 12:54:17
#110
Minorphobia
Slash adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim eski hesabı dahil edersek 15 yıllık üyeyim aslındada işte 10 yıllık geçiniyoruz
db silinmeden önce güzel bir hesabım vardı bir zamanlar db degisiminden sonra uçtu gitti
aynı dertten müzdaribiz aslında benimde öyle olmuştu