Kendi dönemimden tanıdık nickler gördüm bayağı mutlu oldum, hoş bir konu olmuş. Çok güzel zamanlardı.
Şimdi sadece off-topic için gelip bir şeyler okuyup gidiyorum.
Kendi dönemimden tanıdık nickler gördüm bayağı mutlu oldum, hoş bir konu olmuş. Çok güzel zamanlardı.
Şimdi sadece off-topic için gelip bir şeyler okuyup gidiyorum.