Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
14-04-2023, 09:18:02
#99
Engin.ilicali
WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi dönemimden tanıdık nickler gördüm bayağı mutlu oldum, hoş bir konu olmuş. Çok güzel zamanlardı.
Şimdi sadece off-topic için gelip bir şeyler okuyup gidiyorum.
8 sene 10 sene önce aktif görüyordum ben sizi