WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi dönemimden tanıdık nickler gördüm bayağı mutlu oldum, hoş bir konu olmuş. Çok güzel zamanlardı.
Şimdi sadece off-topic için gelip bir şeyler okuyup gidiyorum.
8 sene 10 sene önce aktif görüyordum ben sizi