Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
14-04-2023, 09:14:00
#98
WebEngineer
Kendi dönemimden tanıdık nickler gördüm bayağı mutlu oldum, hoş bir konu olmuş. Çok güzel zamanlardı.
Şimdi sadece off-topic için gelip bir şeyler okuyup gidiyorum.