• 13-04-2023, 13:04:06
    #1
    Bazı özellikler azda olsa genişletilebilir diye düşünüyorum.
    Yani nebileyim en azından 10 yılı devirmiş üyelerin logosu farklı olabilir.
    13 yılı devirmişim varmı benden eski olan
  • 13-04-2023, 13:04:43
    #2
    Yes bence de ayrıcalıklı olmalyız
  • 13-04-2023, 13:05:42
    #3
    Var var olmaz mı
  • 13-04-2023, 13:05:44
    #4
    Bizi düşünen kimse yok
  • 13-04-2023, 13:06:15
    #5










  • 13-04-2023, 13:06:20
    #6
    Vay be Kaç yıllık olmuşuz
  • 13-04-2023, 13:06:29
    #7
    tamam kanka.
  • 13-04-2023, 13:06:34
    #8
    10 Yılı deviren kullanıcılara bence R10'da Şeref ve Onur madalyası verilmeli. Ayrıca sitede özel bir alanda sergilenmeli.
    • ESSA
    • VedatKOC
    • Cankat
    ESSA, VedatKOC, Cankat ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 13-04-2023, 13:07:31
    #9
    ooo benden eskileride varmış