Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 13:04:06
#1
VedatKOC
Bazı özellikler azda olsa genişletilebilir diye düşünüyorum.
Yani nebileyim en azından 10 yılı devirmiş üyelerin logosu farklı olabilir.
13 yılı devirmişim varmı benden eski olan