Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 13:06:34
#8
Misafir
10 Yılı deviren kullanıcılara bence R10'da Şeref ve Onur madalyası verilmeli. Ayrıca sitede özel bir alanda sergilenmeli.