Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●
8.186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
1
2
3
4
5
6
11
Son
13-04-2023, 13:04:06
#1
VedatKOC
Bazı özellikler azda olsa genişletilebilir diye düşünüyorum.
Yani nebileyim en azından 10 yılı devirmiş üyelerin logosu farklı olabilir.
13 yılı devirmişim varmı benden eski olan
13-04-2023, 13:04:43
#2
SaMuSiA
Yes
bence de ayrıcalıklı olmalyız
13-04-2023, 13:05:42
#3
SoleKinG
Var var olmaz mı
13-04-2023, 13:05:44
#4
DenqeSiz
Bizi düşünen kimse yok
13-04-2023, 13:06:15
#5
GÖKTUĞ
13-04-2023, 13:06:20
#6
Lone
Vay be Kaç yıllık olmuşuz
13-04-2023, 13:06:29
#7
Engin.ilicali
tamam kanka.
13-04-2023, 13:06:34
#8
Misafir
10 Yılı deviren kullanıcılara bence R10'da Şeref ve Onur madalyası verilmeli. Ayrıca sitede özel bir alanda sergilenmeli.
ESSA
,
VedatKOC
,
Cankat
ve
4 kişi
bunu beğendi.
7 kişi
bunu beğendi.
13-04-2023, 13:07:31
#9
VedatKOC
ooo benden eskileride varmış
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler