• 11-04-2023, 15:22:13
    #1
    Merhaba, shopier kullanan arkadaşlar bir bakabilir mi?
    1tl kendimde deneme yaptım, sitede ödeme çalışıyor mu diye, sorunsuz çalışıyor. Sonra shopier panelime baktım; 1tl ödeme yapan birisinden 0.36 mı kazanacağım ben? 10tl’ye 3.6tl ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Hocam oran-orantı yaparak düşünmüşsünüz de o sadece KDV için geçerli olması lazım, hizmet bedeli sabittir. 10 lira harcadığınızda kdv 1 liraya yükselebilir ama 54 kuruş hizmet bedeli sabit kalır yani o harcamadan 8,46 net gelir elde edersiniz. Siz 1 lira gibi küçük bir rakam yatırdığınız için ve yarıdan fazlası kesinti olduğu için küçük bir miktarı kalmış cebinize ama miktar arttığında gelir artacaktır.
  • 11-04-2023, 15:23:25
    #2
    Kurumsal PLUS
    Hocam 54 kuruş hizmet bedeli alıyor 100 TL kim işlemde 54 kuruş 1 TL ilk işlemde de 54 kuruş @Shopier;
  • 11-04-2023, 15:33:00
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam oran-orantı yaparak düşünmüşsünüz de o sadece KDV için geçerli olması lazım, hizmet bedeli sabittir. 10 lira harcadığınızda kdv 1 liraya yükselebilir ama 54 kuruş hizmet bedeli sabit kalır yani o harcamadan 8,46 net gelir elde edersiniz. Siz 1 lira gibi küçük bir rakam yatırdığınız için ve yarıdan fazlası kesinti olduğu için küçük bir miktarı kalmış cebinize ama miktar arttığında gelir artacaktır.
  • 11-04-2023, 15:39:15
    #4
    Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 54 kuruş hizmet bedeli alıyor 100 TL kim işlemde 54 kuruş 1 TL ilk işlemde de 54 kuruş @Shopier;
    Yanlış bilgi vermezsek sevinirim, sipariş büyüklüğüne oranla her şey artıyor.