Merhaba, shopier kullanan arkadaşlar bir bakabilir mi?
1tl kendimde deneme yaptım, sitede ödeme çalışıyor mu diye, sorunsuz çalışıyor. Sonra shopier panelime baktım; 1tl ödeme yapan birisinden 0.36 mı kazanacağım ben? 10tl’ye 3.6tl ?