tablo satıyorum l8180 kullanıyorum 30-40 a3 yazdırmada mürekkebi bitiyor. muadil kullansam bile pahalı.
merak ediyorum trendyolda 30-40 tlye a3 tablo satanlar ne kullanıyor. hp designjet gibi cihazlar mı almam lazım?
a3 yazıcı tavsiye
1
●52
1
●52