tablo satıyorum l8180 kullanıyorum 30-40 a3 yazdırmada mürekkebi bitiyor. muadil kullansam bile pahalı.

merak ediyorum trendyolda 30-40 tlye a3 tablo satanlar ne kullanıyor. hp designjet gibi cihazlar mı almam lazım?