Herkese merhaba,
Geçen ay bir tanıdık vasıtası ile YD kacak telefon alacaktım. Parasını gönderdim Irak gidip gelecek getirecek falan sürekli yalan bahane uydurdu 1.5 aydır gelen birşey yok zaten olayın yanlış olduğunu yalan olduğunu anladım. SSorum şu elimde dekont konuşmalar vs. hepsi var hakkında dava açsam uğraşsam. HHem ceza almasını hep ayağını denk almasını istiyorum sonuçta uğraşmazsak yüz bulup daha fazla kişiyi dolandıracaklar. AAma sorum şu kacak telefon belirtmesini istediğim için yasal olarak hakkım erir mi? sonuçta kacak ama söyle düşünüyorum biz mal veya hizmet karşılığı adama para gonderdim ama o parayı aldı anlaşmayı yerine getirmedi. adam yakinimda ise baslamis gidip hesap sorayım diyorum haklıyken haksız duruma da düşmek istemiyorum telefonlarını açmıyor mesajlara bakmıyor. Bu arada dahisi tanıdım aracılığıyla buldum herkese para karsiligi telefon getirmiş nendeysen patlamis. Ama bana ben getirticem sen ödemeyi yaptım gerisi bende getirticem dedi. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Zaten gün içinde parayı göndermezse kendim uğraşacağım peşine düşüp alicam bir sekilde parami sizce ne yapmalıyım?
Dolandırıldım görüş ve önerilerinize ihtiyacım var.
16
●724
- 10-04-2023, 17:15:22
- 10-04-2023, 17:21:42Öncelikle geçmiş olsun. Onun yaptığı dolandırıcılık ancak kaçak telefon kullanımı da hukukta suç olarak geçiyor. Hakkınız erir mi bilmem ama size de sorun çıkacağı kesin. Yani gözardı edilmez bu durum.kerembeyonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 17:22:05Yasal zemini olmayan bir hizmeti almaya çalıştığınız için sanırım hukuk yollarınız kapalı. Hukuki bilgisi olan arkadaşlar aydınlatacaktır fakat yasal olmayan bir hizmet için yasaları kullanarak dava açmak pek mantıklı gibi gözükmüyor. Şu aşamada paranızı kurtarmak için ilgili kişiyle iletişime geçmeyi zorlamanızı tavsiye ederim. Geçmiş olsun
- 10-04-2023, 17:32:57Yine de hakkınızı arayın gidin şikayetçi olun kaçak olduğunu düşünmeyin çünkü devlete parasını ödeyince oda yasallaşıyor.
- 10-04-2023, 17:47:13Aslında parasını ödeyip imei ücretini ödeyip kullanabilirim bu şekilde legal olmayan bir duruma düşmez hakkım olur diye düşünüyorum. Ama ıraktan illa geliyor bilemedim
