Konu
Dolandırıldım görüş ve önerilerinize ihtiyacım var.
10-04-2023, 17:45:12
#8
atrkylmz
Geçmiş olsun.
Kaçak olması birşeyi değiştirmez. Neticede imei kaydı yaparken devlete vergi ödüyorsunuz. Birçok telefon KAÇAK olarak geliyor ve daha sonradan kayıt altına alınıyor.