Geçmiş olsun.
Kaçak olması birşeyi değiştirmez. Neticede imei kaydı yaparken devlete vergi ödüyorsunuz. Birçok telefon KAÇAK olarak geliyor ve daha sonradan kayıt altına alınıyor.