Herkese merhaba,
Geçen ay bir tanıdık vasıtası ile YD kacak telefon alacaktım. Parasını gönderdim Irak gidip gelecek getirecek falan sürekli yalan bahane uydurdu 1.5 aydır gelen birşey yok zaten olayın yanlış olduğunu yalan olduğunu anladım. SSorum şu elimde dekont konuşmalar vs. hepsi var hakkında dava açsam uğraşsam. HHem ceza almasını hep ayağını denk almasını istiyorum sonuçta uğraşmazsak yüz bulup daha fazla kişiyi dolandıracaklar. AAma sorum şu kacak telefon belirtmesini istediğim için yasal olarak hakkım erir mi? sonuçta kacak ama söyle düşünüyorum biz mal veya hizmet karşılığı adama para gonderdim ama o parayı aldı anlaşmayı yerine getirmedi. adam yakinimda ise baslamis gidip hesap sorayım diyorum haklıyken haksız duruma da düşmek istemiyorum telefonlarını açmıyor mesajlara bakmıyor. Bu arada dahisi tanıdım aracılığıyla buldum herkese para karsiligi telefon getirmiş nendeysen patlamis. Ama bana ben getirticem sen ödemeyi yaptım gerisi bende getirticem dedi. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Zaten gün içinde parayı göndermezse kendim uğraşacağım peşine düşüp alicam bir sekilde parami sizce ne yapmalıyım?
Öncelikle geçmiş olsun. Onun yaptığı dolandırıcılık ancak kaçak telefon kullanımı da hukukta suç olarak geçiyor. Hakkınız erir mi bilmem ama size de sorun çıkacağı kesin. Yani gözardı edilmez bu durum.