• 09-04-2023, 18:39:12
    #1
    R10'un 15 Nisan'daki İstanbul İftar yemeğine bende katılacağım. Ancak Konya'dan geleceğim ve İstanbul hakkında pek bilgim yok. Yalnız kalmayı da pek istemiyorum açıkçası. İftar yemeğine gelecek olanlardan bana eşlik edebilecek birisi var mı? Önceden tanışıp beraber gidelim
  • 09-04-2023, 18:40:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ankara’ya da katılabilirdiniz daha yakın olurdu Ankara’da oldukça iyiydi İstanbul’a da katılacağız görüşmek üzere :/
  • 09-04-2023, 18:41:36
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara’ya da katılabilirdiniz daha yakın olurdu Ankara’da oldukça iyiydi İstanbul’a da katılacağız görüşmek üzere :/
    maalesef çok istedim ama denk gelmedi
  • 09-04-2023, 18:43:43
    #4
    İletişime geçtim dostum
  • 09-04-2023, 18:49:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşımla orada buluşacağız istersen bize katılabilirsin kardeşim
  • 09-04-2023, 18:54:28
    #6
    Gel kardeşim 4-5 kişi biz geçicez beraber. Beraber geçeriz istersen.
  • 09-04-2023, 18:59:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel kardeşim 4-5 kişi biz geçicez beraber. Beraber geçeriz istersen.
    bende geleyimmi dostum beleş mi bide
  • 09-04-2023, 19:00:37
    #8
    ism5t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende geleyimmi dostum beleş mi bide
    Hayır dostum,beleş değil. Gelebilirsin tabi ki.
  • 09-04-2023, 19:03:54
    #9
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un 15 Nisan'daki İstanbul İftar yemeğine bende katılacağım. Ancak Konya'dan geleceğim ve İstanbul hakkında pek bilgim yok. Yalnız kalmayı da pek istemiyorum açıkçası. İftar yemeğine gelecek olanlardan bana eşlik edebilecek birisi var mı? Önceden tanışıp beraber gidelim
    Kardeşim çekinmene gerek yok. Oraya gidenlerin %90-95'i birbirini tanımıyor zaten. Ben de geçen sene ilk kez katıldım, hemen kaynaşırsın sorun olmaz.