R10 İftar Yemeği Hakkında
8
●626
- 09-04-2023, 18:39:12R10'un 15 Nisan'daki İstanbul İftar yemeğine bende katılacağım. Ancak Konya'dan geleceğim ve İstanbul hakkında pek bilgim yok. Yalnız kalmayı da pek istemiyorum açıkçası. İftar yemeğine gelecek olanlardan bana eşlik edebilecek birisi var mı? Önceden tanışıp beraber gidelim
- 09-04-2023, 18:41:36maalesef çok istedim ama denk gelmediAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 18:59:59Üyeliği durduruldubende geleyimmi dostum beleş mi bideademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 19:00:37Hayır dostum,beleş değil. Gelebilirsin tabi ki.ism5t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 19:03:54Kardeşim çekinmene gerek yok. Oraya gidenlerin %90-95'i birbirini tanımıyor zaten. Ben de geçen sene ilk kez katıldım, hemen kaynaşırsın sorun olmaz.eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle