R10'un 15 Nisan'daki İstanbul İftar yemeğine bende katılacağım. Ancak Konya'dan geleceğim ve İstanbul hakkında pek bilgim yok. Yalnız kalmayı da pek istemiyorum açıkçası. İftar yemeğine gelecek olanlardan bana eşlik edebilecek birisi var mı? Önceden tanışıp beraber gidelim
Kardeşim çekinmene gerek yok. Oraya gidenlerin %90-95'i birbirini tanımıyor zaten. Ben de geçen sene ilk kez katıldım, hemen kaynaşırsın sorun olmaz.