Merhaba arkadaslar
Bilgi teknolojileri iletisim kurumdan yer saglayici faaliyet belgesi alacaktim. Birde ne gorim
Webdebir diye bir sirket benim adima yer saglayici faaliyet belgesi almis. Onaylanmis ve kullaniliyor.
Simdi ben hacklendim mi?
Bundan sonra ne olacak yardima ihtiyacim var
Adima yer saglayici belgesi alinmis
10
●424
- 08-04-2023, 21:36:47Nasıl yani?
Sizin imzanız olmadan, şirket belgeleriniz olmadan, imza sirkünüz olmadan mı?
Acilen gidin savcılığa suç duyurusunda bulunun. - 08-04-2023, 21:41:37Evet aynen oyle nasil yapilmis bilmiyorum. Siteleri kapali. Numarasi yazmis iletisim bilgilerine.omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Whatsapdan yazdim bu sirket size mi ait diye daha once kayit etmistim diyo.
Sonra savciliga basvuracam pazartesi dedim
Beni ugrastirma ver bilgilerini guvenli hale getirim dedi.
Simdi ben bunu savciligami verecem direk. - 08-04-2023, 21:44:30Nasil yani krizi firsatami cevir diyorsun 😃Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2023, 21:46:52Hocam valla adama helal olsun devlet dairelerinde bu işi hızlıca halledebiliyorsa bi hizmet konusu açmalı bence r10 da.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz bence yazın ona iptal etsin sizin kendi alacağınız belgeyi alsın hızlıca