Senturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgili firmanın forum üyeliği banlanmış. @Alesko;
BTK sisteminde de karışıklık olmuş olabilir lakin sizin adınıza YS belgesi alması da zor değil.
Neden hocam zor degil.