Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasil yani krizi firsatami cevir diyorsun 😃
Hocam valla adama helal olsun devlet dairelerinde bu işi hızlıca halledebiliyorsa bi hizmet konusu açmalı bence r10 da.

siz bence yazın ona iptal etsin sizin kendi alacağınız belgeyi alsın hızlıca