• 08-04-2023, 21:26:26
    #1
    Merhaba arkadaslar

    Bilgi teknolojileri iletisim kurumdan yer saglayici faaliyet belgesi alacaktim. Birde ne gorim

    Webdebir diye bir sirket benim adima yer saglayici faaliyet belgesi almis. Onaylanmis ve kullaniliyor.

    Simdi ben hacklendim mi?
    Bundan sonra ne olacak yardima ihtiyacim var
  • 08-04-2023, 21:36:47
    #2
    Nasıl yani?
    Sizin imzanız olmadan, şirket belgeleriniz olmadan, imza sirkünüz olmadan mı?
    Acilen gidin savcılığa suç duyurusunda bulunun.
  • 08-04-2023, 21:41:37
    #3
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani?
    Sizin imzanız olmadan, şirket belgeleriniz olmadan, imza sirkünüz olmadan mı?
    Acilen gidin savcılığa suç duyurusunda bulunun.
    Evet aynen oyle nasil yapilmis bilmiyorum. Siteleri kapali. Numarasi yazmis iletisim bilgilerine.

    Whatsapdan yazdim bu sirket size mi ait diye daha once kayit etmistim diyo.
    Sonra savciliga basvuracam pazartesi dedim
    Beni ugrastirma ver bilgilerini guvenli hale getirim dedi.
    Simdi ben bunu savciligami verecem direk.
  • 08-04-2023, 21:42:37
    #4
    Kurumsal PLUS
    Bitanede bana alsın belge
  • 08-04-2023, 21:44:30
    #5
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitanede bana alsın belge
    Nasil yani krizi firsatami cevir diyorsun 😃
  • 08-04-2023, 21:45:17
    #6
    İlgili firmanın forum üyeliği banlanmış. @Alesko;
    BTK sisteminde de karışıklık olmuş olabilir lakin sizin adınıza YS belgesi alması da zor değil.
  • 08-04-2023, 21:46:52
    #7
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasil yani krizi firsatami cevir diyorsun 😃
    Hocam valla adama helal olsun devlet dairelerinde bu işi hızlıca halledebiliyorsa bi hizmet konusu açmalı bence r10 da.

    siz bence yazın ona iptal etsin sizin kendi alacağınız belgeyi alsın hızlıca
  • 08-04-2023, 21:48:21
    #8
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Hocam nasıl size almış ad soyad hariç diğer bilgilerde sizin bilgiler ile eşleşiyor mu?
  • 08-04-2023, 21:50:38
    #9
    Senturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgili firmanın forum üyeliği banlanmış. @Alesko;
    BTK sisteminde de karışıklık olmuş olabilir lakin sizin adınıza YS belgesi alması da zor değil.
    Neden hocam zor degil.