Bir r10 üyesiyle iş yaptık 2200 tl ye anlaşıldı 1100 tl si önden ödendi ve işe başladı arkadaş işe 7 iş günü süre verdi, 7 günün sonunda elle tutulur en ufak bir şey teslim etmedi, ek süre verdim yine aynı şekilde projeyi bitiremedi toplamda 15 gün zaman kaybettim ve 1100 lira paramı 1 hafta boyunca boşu boşuna bağladı,
SONUÇ OLARAK VERDİĞİM - TRADE NASIL SİLİYOR
bana biri açıklayabilir mi ? benim boşa giden 15 günüm problem değil mi yani ?