Sonuç olarak iadenizi almışsınız. İade almayıp iş sonrasında vermiş olsaydınız trade kalır, silinmezdi.
İade yapıldığı taktirde negatif tradeler silinmektedir. Biz mahkeme değiliz arada kayıp olan zaman için resmi kurumlara başvurabilirsiniz.
Zaman paradan'da değerli. Premium var ise sildirmiştir 😀
Hiçbir üyelik türünün birbirinden üstün tarafı yoktur.
Premium üyelikler sadece ticari konularda ön plana çıkmak içindir. Ekstra olarak kuralların işleyişi konusunda ayrıcalığı yoktur.
Üyeliği silinen, süresiz banlanan onlarca kurumsal üye mevcut. Tradeleri silinmeyen yüzlerce premium üye mevcut.
Premium kısmını geçtim moderatörlerin bile ayrıcalığı yoktur. Forumda herkes eşittir.
3 günlük ceza sürenizde bu durumu tekrar değerlendirin.