• 08-04-2023, 11:50:07
    #1
    Gece telefonu kapatır yatarım sabah açtığımda 2 dakika da %3 falan düşüyor. Neden oluyor bu ?
  • 08-04-2023, 11:50:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pil sağlığı nedir
  • 08-04-2023, 11:51:49
    #3
    snipermask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pil sağlığı nedir
    %90
  • 08-04-2023, 11:52:14
    #4
    O durum bataryası olan her cihazda olur. Bendede MacBook Air var ondada oluyor.
  • 08-04-2023, 12:00:07
    #5
    telefon kapatmak bataryaya zarar verir
  • 08-04-2023, 12:01:35
    #6
    Ben de o şekilde yapıyordum, ama hiç böyle bir durum yaşamadım. Tabii ben şarjı %30'lardan aşağı çok düşürmemeye çalışıyorum belki de o yüzden. Yani kapattığınızda %15-20 aralığında falan mı oluyor?
  • 08-04-2023, 12:01:36
    #7
    wappeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon kapatmak bataryaya zarar verir
    Neden hocam gece yatmadan uçak moduna alsam da şarj gidiyor hangisi daha mantıklı
  • 08-04-2023, 12:02:49
    #8
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de o şekilde yapıyordum, ama hiç böyle bir durum yaşamadım. Tabii ben şarjı %30'lardan aşağı çok düşürmemeye çalışıyorum belki de o yüzden. Yani kapattığınızda %15-20 aralığında falan mı oluyor?
    Yok hayır mesela %78 de gece telefonu kapattıysam sabah telefonu açıyorum 2 dakika da %75 e düşüyor.
  • 08-04-2023, 12:05:59
    #9
    Bir gece telefonu kapatmadan dene ona göre Servise git
    Kronik sorun veya normal durum inceler söylerler.
    Bence normal değil