GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de o şekilde yapıyordum, ama hiç böyle bir durum yaşamadım. Tabii ben şarjı %30'lardan aşağı çok düşürmemeye çalışıyorum belki de o yüzden. Yani kapattığınızda %15-20 aralığında falan mı oluyor?
Yok hayır mesela %78 de gece telefonu kapattıysam sabah telefonu açıyorum 2 dakika da %75 e düşüyor.