Ben de o şekilde yapıyordum, ama hiç böyle bir durum yaşamadım. Tabii ben şarjı %30'lardan aşağı çok düşürmemeye çalışıyorum belki de o yüzden. Yani kapattığınızda %15-20 aralığında falan mı oluyor?