• 07-04-2023, 19:49:53
    #1
    Getmobil veya Easycep üzerinden ikinci el 12 taksitle iPhone almayı düşünüyorum. Alınan telefonlarda sıkıntı çıkar mı? Daha önce alanların deneyimlerini merak ettim
  • 07-04-2023, 19:50:38
    #2
    Yan sanayi parçalar kullanıyorlarmış dediklerine göre.
  • 07-04-2023, 19:50:48
    #3
    Hangi modeli almayı düşünüyorsunuz
  • 07-04-2023, 19:54:23
    #4
    Sunucu Optimizasyonu⚡
    Yenilenmiş olarak satınlan cihazlar orijinal parçaları olmaz yan sanayi kullanıyorlar o yüzden pek önermem
  • 07-04-2023, 20:01:40
    #5
    Fiyatları neredeyse sıfır cihaz fiyatına
  • 07-04-2023, 20:10:30
    #6
    Bende aynı şekilde düşünüyordum kozmetiği ne kadar iyi olursa olsun birçoğunda kronik sorunlar oluyormuş ısınınca kapanma gibi o sebepten hiç risk almadım gittim sıfır poco x5 pro aldım ikinci el iphone fiyatına
  • 07-04-2023, 20:26:12
    #7
    6 ay önce iPhone 11 aldım hocam. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. 12 ay peşin fiyatına taksit imkanı güzel ama şu an bayaa pahalanmış, taksit olduğu için alınabilir. Cihazlar temiz ve güzel.
  • 26-05-2023, 22:02:57
    #8
    yeni konu açmayayım .. getmobil nasıl bilrisiniz ? easycepten daha uygun x grubundan alacağım