6 ay önce iPhone 11 aldım hocam. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. 12 ay peşin fiyatına taksit imkanı güzel ama şu an bayaa pahalanmış, taksit olduğu için alınabilir. Cihazlar temiz ve güzel.