Merhaba arkadaşlar.
Cinema 4D veya Blender ile yaptığınız bir modeli satabileceğiniz siteler var doğru biliyorsam.
Peki aldığınız çıktıları bu sitlere hangi formatta yüklüyorsunuz ve bu çıktıları ne için satın alıyorlar.
3D Artist Arkadaşlara bir soru............
0
●36