Merhaba arkadaşlar.
Cinema 4D veya Blender ile yaptığınız bir modeli satabileceğiniz siteler var doğru biliyorsam.
Peki aldığınız çıktıları bu sitlere hangi formatta yüklüyorsunuz ve bu çıktıları ne için satın alıyorlar.