• 06-04-2023, 00:58:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Bir site var. Siteye giriyorum iki tık yapıyorum ip ban yiyorum. Kaç kez modem resetledim. Hem pc modemden hem mobil veriden ip ban yedim. Natroya sorduğumda bruteforce engeli yiyorsunuz virüs vardır diyor ama ben bir çok site yönetiyorum natro içi veya dışı. İlk defa başıma geliyor böyle bir şey.

    Nasıl çözebilirim?

    Natro cevabı:
  • 06-04-2023, 00:59:43
    #2
    Tarayıcı değiştirin
  • 06-04-2023, 01:13:55
    #3
    Merhaba,
    Çalıştırmış olduğunuz tema ya da eklentideki bir kod bloğu ModSec tarafında engelleniyor. Teyit etmek amacıyla VPN ya da farklı bir network e bağlı cihazdan test eder misiniz?
  • 06-04-2023, 01:19:07
    #4
    umutyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Çalıştırmış olduğunuz tema ya da eklentideki bir kod bloğu ModSec tarafında engelleniyor. Teyit etmek amacıyla VPN ya da farklı bir network e bağlı cihazdan test eder misiniz?
    telefonun internetini paylaşıp pc'den denedim o olur mu? öyle de ban yedim.

    Olmazsa farklı cihaz çözmeye çalışacağım.


    Bir de ben bu engelleri plesk panelden nasıl kaldırabilirim bulamadım bir türlü. Güvenlik duvarını da kapatamıyorum hata veriyor.
  • 06-04-2023, 05:15:25
    #5
    Kurumsal PLUS
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonun internetini paylaşıp pc'den denedim o olur mu? öyle de ban yedim.

    Olmazsa farklı cihaz çözmeye çalışacağım.


    Bir de ben bu engelleri plesk panelden nasıl kaldırabilirim bulamadım bir türlü. Güvenlik duvarını da kapatamıyorum hata veriyor.
    Mod security ayarını kapamanız gerekiyor. Şimdi kendi sitenizden yiyorsanız apache ve openlitespeed kullanıyorsanız şunu .htaccess eklemeyi deneyin
    <IfModule mod_security.c>
    SecFilterEngine Off
    SecFilterScanPOST Off
    </IfModule>