Merhaba arkadaşlar.
Bir site var. Siteye giriyorum iki tık yapıyorum ip ban yiyorum. Kaç kez modem resetledim. Hem pc modemden hem mobil veriden ip ban yedim. Natroya sorduğumda bruteforce engeli yiyorsunuz virüs vardır diyor ama ben bir çok site yönetiyorum natro içi veya dışı. İlk defa başıma geliyor böyle bir şey.
Nasıl çözebilirim?
Natro cevabı: