• 05-04-2023, 21:20:32
    #1
    Merhaba, bugün tel tedavim sona erdi ve koruyucu plak tedavisine başladım. Her bir şey yiyip içtiğimde çıkarmam sonrasında da dişlerimi temizlemem gerekiyormuş. Yemek dışında abur cubur yendiğinde ve çay vs çeşitli içecekler içildiğinde her seferinde diş fırçalanması mı gerekiyor? Başka türlü bir temizleme yöntemi var mı acaba
  • 05-04-2023, 21:23:48
    #2
    SU hariç ne yerseniz yiyin Evet hocam. İnanın plak kullanımı çok önemli. Erken bırakırsanız veya eksik kullanırsanız o kadar diş teli emeği çöp olabiliyor. Kesinlikle dikkat edin
  • 05-04-2023, 21:28:57
    #3
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SU hariç ne yerseniz yiyin Evet hocam. İnanın plak kullanımı çok önemli. Erken bırakırsanız veya eksik kullanırsanız o kadar diş teli emeği çöp olabiliyor. Kesinlikle dikkat edin
    Tel tedavisinden daha uğraştırıcı bir durummuş hocam bu. Plak temizliğini nasıl yapıyoruz peki
  • 05-04-2023, 21:29:58
    #4
    Maalesef plak kullanımını düzenli yapmadığım için dişlerim eski haline dönmeye başladı plak kullanımına çok dikkat edin hocam