Merhaba, bugün tel tedavim sona erdi ve koruyucu plak tedavisine başladım. Her bir şey yiyip içtiğimde çıkarmam sonrasında da dişlerimi temizlemem gerekiyormuş. Yemek dışında abur cubur yendiğinde ve çay vs çeşitli içecekler içildiğinde her seferinde diş fırçalanması mı gerekiyor? Başka türlü bir temizleme yöntemi var mı acaba