• 04-04-2023, 15:58:00
    #1
    Merhabalar,
    1 hafta önce hesabı devre dışı bırakıp açmıştım blue tik gitti mail falan attım sorunun farkındayız çözmeye çalışıyoruz vs deyip kapatıyorlar maili yaşayan oldu mu bunu? Nasıl çözdünüz
  • 04-04-2023, 16:01:59
    #2
    hesap linki alabilir miyim