Merhabalar,
1 hafta önce hesabı devre dışı bırakıp açmıştım blue tik gitti mail falan attım sorunun farkındayız çözmeye çalışıyoruz vs deyip kapatıyorlar maili yaşayan oldu mu bunu? Nasıl çözdünüz
twitter hesap devre dışı bıraktım tik gitti
1
●86