Merhabalar,
1 hafta önce hesabı devre dışı bırakıp açmıştım blue tik gitti mail falan attım sorunun farkındayız çözmeye çalışıyoruz vs deyip kapatıyorlar maili yaşayan oldu mu bunu? Nasıl çözdünüz