Kütahyaya Askerliğe gidiyorum
32
●1.196
- 04-04-2023, 13:23:08Kütahya Hava Er Eğitim Tugayına 8nisanda teslim oluyorum arkadaşlar. Var mı orda olan merak ettim
- 04-04-2023, 13:24:54@erdemozturk52; nisanda gidecekti galiba bende kasımda gidiyorum hocam tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim 😂
- 04-04-2023, 13:26:28çok detaya gerek yok bencesakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hayırlı teskereler şimdiden - 04-04-2023, 13:26:53Ben kütahyadayım hocam gelin güzel yer özellikle iyi mevsimde gelmişssniz kış görmeden giderseniz iyi olur
Yazın hava gayet güzel oluyor çok sıcak yok
- 04-04-2023, 13:28:12bende kütahyadayım merak ettiğiniz bir konu olursa yardımcı olurumveyselbozdagli bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 04-04-2023, 13:28:49ufak bilgiler diyelim hocammsergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acemiliğimi orada yaptığım için havasını suyunu anlatmakta fayda var : D yaz kış farketmez 4 mevsim hep bir arada garip bir yer