msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok detaya gerek yok bence

Hayırlı teskereler şimdiden
ufak bilgiler diyelim hocam acemiliğimi orada yaptığım için havasını suyunu anlatmakta fayda var : D yaz kış farketmez 4 mevsim hep bir arada garip bir yer