Konu
Kütahyaya Askerliğe gidiyorum
04-04-2023, 13:26:53
#7
Hibrahimtemel
Ben kütahyadayım hocam gelin güzel yer özellikle iyi mevsimde gelmişssniz kış görmeden giderseniz iyi olur
Yazın hava gayet güzel oluyor çok sıcak yok