• 04-04-2023, 13:23:08
    #1
    Kütahya Hava Er Eğitim Tugayına 8nisan’da teslim oluyorum arkadaşlar. Var mı orda olan merak ettim
  • 04-04-2023, 13:23:49
    #2
    Hayırlı teskereler
  • 04-04-2023, 13:24:14
    #3
    özelden yazabilirsin hocam. sana ne var ne yok anlatayım. orada yaptım acemi birliğimi
  • 04-04-2023, 13:24:54
    #4
    @erdemozturk52; nisanda gidecekti galiba bende kasımda gidiyorum hocam tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim 😂
  • 04-04-2023, 13:24:56
    #5
    Hayırlı teskereler



    Kendinize iyi bakın
  • 04-04-2023, 13:26:28
    #6
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özelden yazabilirsin hocam. sana ne var ne yok anlatayım. orada yaptım acemi birliğimi
    çok detaya gerek yok bence

    Hayırlı teskereler şimdiden
  • 04-04-2023, 13:26:53
    #7
    Ben kütahyadayım hocam gelin güzel yer özellikle iyi mevsimde gelmişssniz kış görmeden giderseniz iyi olur Yazın hava gayet güzel oluyor çok sıcak yok
  • 04-04-2023, 13:28:12
    #8
    bende kütahyadayım merak ettiğiniz bir konu olursa yardımcı olurum
    • veyselbozdagli
    veyselbozdagli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-04-2023, 13:28:49
    #9
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok detaya gerek yok bence

    Hayırlı teskereler şimdiden
    ufak bilgiler diyelim hocam acemiliğimi orada yaptığım için havasını suyunu anlatmakta fayda var : D yaz kış farketmez 4 mevsim hep bir arada garip bir yer