Anket Hangi telefonu almam daha mantıklı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 61
Hangi telefonu almam daha mantıklı ?
iphone 12 pro 256gb 15.500tl
%8,20 (5 Oy)
İphone 13 128gb 16.500tl
%4,92 (3 Oy)
iphone 14 128gb 17.500tl
%8,20 (5 Oy)
iphone 14 Pro 128gb 24.000tl
%19,67 (12 Oy)
iphone 14 Pro Max 256gb 28.000tl
%59,02 (36 Oy)
  • 03-04-2023, 22:30:20
    #19
    12 pronun yenilenmiş cihaz olasılığı yüksek almadan önce kontrollerini sağlayın
  • 03-04-2023, 22:31:13
    #20
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enteresanmış hocam ben bunu biraz araştırayı sağ olun


    Evet hocam 14 ve üzeri sanki daha mantıklı sadece biraz riskli bozulursa vs. 15bin yerine 25binlik telefon bozulmuş olacak.
    . Bende yurtdışı aldım sorunsuz. Zaten iphoneler belli durumu. Ayrıcaa 1 sene garanti veriyor
  • 03-04-2023, 22:34:35
    #21
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 12 pro 256gb fiyatı da öyle görünüyor galiba üretimi durduğu için fiyatı şişirmişler.


    Hocam aslında 14 pro vs. alabilirim ama bu son kısımda yazdığınız riskler var bir aksilik olursa zararım daha fazla olacak. Telefonu da normal şartlarda en az 4 sene kullanırım emin olamadım.
    hocam o zaman hic dusunme 14 pro veya pro max al ama kesinlikle 256 ve ustu olsun. Sakin 128 lik gibi bir hata yapma hocam. 12 bile alsan.
  • 03-04-2023, 22:43:10
    #22
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR cihazlarda 2 yıl içerisinde batarya %80 altına düşerse ve şarj sayacı 500 altında ise ücretsiz batarya değişimi yapılıyor.

    Geçenlerde bataryası da belki değişir diye garanti bitimine 2 hafta kalan SE 2020 cihazımı verdim Apple'a. Anakartta arıza tespit ettiler, 2.el tamamen yenilenmiş jelatinleri üzerinde cihaz verdiler, 3 ay da garanti verdiler. Ben şahsen 10 yıldan fazla Apple kullanıcısı olarak hiç sorun yaşamadım destek ile ilgili.

    Önce bütçenizi belirleyin, sonra da ona göre satın alın. YD cihazlarda 12 Pro ve 13-14 alınmaz bana göre. Alınacaksa 14 Pro Max en mantıklısı. YD cihazlar iyi güzel, uygun fiyata geliyor lakin satması zor ve garanti durumu sıkıntı. Elinizde eski cihaz varsa buyback ile TR cihaz almak da diğer mantıklı seçenek. Geçen hafta SE telefonumu servise vermeden önce 13 128gb satın aldım 2 bin tl destek ile 25.800 liraya geldi. Buyback'de iPhone 6 verdim.
    Bir arkadaşım batarya değişimi için gitti devir sayısının altına inmişsiniz olmaz dediler tavırları da garipti bilmiyorum ama dedikleriniz doğru hocam. Buyback güzel fakat yine tabi yurtdışına göre pahalıya geliyor.

    ismailzadehh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 pronun yenilenmiş cihaz olasılığı yüksek almadan önce kontrollerini sağlayın
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o zaman hic dusunme 14 pro veya pro max al ama kesinlikle 256 ve ustu olsun. Sakin 128 lik gibi bir hata yapma hocam. 12 bile alsan.
    Dedikleriniz doğru biraz daha baktım 12 pro mantıklı değilmiş. Beni bu yoldan çeviren tüm arkadaşlara teşekkürler

    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    . Bende yurtdışı aldım sorunsuz. Zaten iphoneler belli durumu. Ayrıcaa 1 sene garanti veriyor
    Hocam o 1 sene global garanti işi Türkiyede geçerli değilmiş galiba.
  • 03-04-2023, 22:49:03
    #23
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşım batarya değişimi için gitti devir sayısının altına inmişsiniz olmaz dediler tavırları da garipti bilmiyorum ama dedikleriniz doğru hocam. Buyback güzel fakat yine tabi yurtdışına göre pahalıya geliyor.





    Dedikleriniz doğru biraz daha baktım 12 pro mantıklı değilmiş. Beni bu yoldan çeviren tüm arkadaşlara teşekkürler


    Hocam o 1 sene global garanti işi Türkiyede geçerli değilmiş galiba.
    İnternational olmasına dikkat et bunlar geçerli 1 sene. İnternationel olmayanlarda var onların garantisi olmuyo (genelde çift şim kartlılar yada sadece esim olanlar oluyo bunlar)
  • 03-04-2023, 23:52:15
    #24
    hacim telefon fiyatlarini cok ucuk yazmişsin fiyatlar cok cok daha düşük ;d
    yarin icin 2 adet 13 pro 128 ayarladim adet 17 bin
  • 04-04-2023, 00:25:18
    #25
    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternational olmasına dikkat et bunlar geçerli 1 sene. İnternationel olmayanlarda var onların garantisi olmuyo (genelde çift şim kartlılar yada sadece esim olanlar oluyo bunlar)
    Teşekkürler hocam detaylı bakacağım.

    demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacim telefon fiyatlarini cok ucuk yazmişsin fiyatlar cok cok daha düşük ;d
    yarin icin 2 adet 13 pro 128 ayarladim adet 17 bin
    nereden ayarladınız hocam biz de ayarlayalım
  • 04-04-2023, 02:45:28
    #26
    yd telefonu alıyorsunuz tamam ama 28e alıyorsun kayıt falan filan 35e mal oluyor. telefonu alıp gidip satacam desen 20 ye zor satarsın. neden dersen 25 desen adam diyecek zaten 28e telefon var sıfır bunu neden alayım. 23 desen şu bu derken 20ye anca satarsın yd telefonu. bin türlü problem. alırken kar ediyorsun ama satman gerekirse aslında hiç de kar etmediğin ortaya çıkıyor.

    35 masraf et 23 e hadi sattın desen 12 bin zararın var. 35+12 desen 47 bine canavar gibi telefon alırsın.

    yerinizde olsam iPhone almam onu da diyim. herkesin eline düştü telefon. eskiden iPhone pahalı olduğu için herkes almazdı şimdi herkese var . bir anlamı kalmadı . popülerliği de bence kalmadı.

    samsung yada Xoami olabilir. hayatımız apple ürünleri ile geçiyor fakat ben sevmiyorum şahsen benim telefonum herkesin elinde aynı modelinin olmasını. bende de yd telefon var bu arada yılbaşından önce aldım ama satıp başka bir markaya geçicem gibi duruyor. yani misal veriyorum 40 yaşında iş adamı da aynı telefon kullanıyor liseye giden öğrenci de . markanın bir anlamı kalmamış oluyor. bu kadar ulaşılabilir olması pahalı telefonun bir anlamını bırakmıyor. yani apple kullanıcılarında vardır bu kendini özel hissetme isteği. yerle bir oldu

    stabil olması şuyu buyu ayrı konular ama yerinizde olsam şu zamanda gidip de yd bi telefon almam.
  • 04-04-2023, 02:58:15
    #27
    WalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yd telefonu alıyorsunuz tamam ama 28e alıyorsun kayıt falan filan 35e mal oluyor. telefonu alıp gidip satacam desen 20 ye zor satarsın. neden dersen 25 desen adam diyecek zaten 28e telefon var sıfır bunu neden alayım. 23 desen şu bu derken 20ye anca satarsın yd telefonu. bin türlü problem. alırken kar ediyorsun ama satman gerekirse aslında hiç de kar etmediğin ortaya çıkıyor.

    35 masraf et 23 e hadi sattın desen 12 bin zararın var. 35+12 desen 47 bine canavar gibi telefon alırsın.

    yerinizde olsam iPhone almam onu da diyim. herkesin eline düştü telefon. eskiden iPhone pahalı olduğu için herkes almazdı şimdi herkese var . bir anlamı kalmadı . popülerliği de bence kalmadı.

    samsung yada Xoami olabilir. hayatımız apple ürünleri ile geçiyor fakat ben sevmiyorum şahsen benim telefonum herkesin elinde aynı modelinin olmasını. bende de yd telefon var bu arada yılbaşından önce aldım ama satıp başka bir markaya geçicem gibi duruyor. yani misal veriyorum 40 yaşında iş adamı da aynı telefon kullanıyor liseye giden öğrenci de . markanın bir anlamı kalmamış oluyor. bu kadar ulaşılabilir olması pahalı telefonun bir anlamını bırakmıyor. yani apple kullanıcılarında vardır bu kendini özel hissetme isteği. yerle bir oldu

    stabil olması şuyu buyu ayrı konular ama yerinizde olsam şu zamanda gidip de yd bi telefon almam.
    Yorumlarınız için teşekkürler hocam iphone'u pek popülerliği için değil de işletim sistemini ve kamerasını sevdiğim için alıyorum.
    İphone 14 pro modelini alsam 24000 + 7000 toplam 31K'ya geliyor. Türkiye fiyatı 42K arada 11K var. İphone telefonumu genelde 4-5 sene kullanırım yani al sat yapmıyorum bunu da düşününce sanki benim için mantıklı gibi hocam. ( Pasaporta işleteceğim için satarken alıcı hiç sorun yaşamayacak diğer yd telefonlar gibi hat kapanma vs. olmayacak)