Enteresanmış hocam ben bunu biraz araştırayı sağ olun

Evet hocam 14 ve üzeri sanki daha mantıklı sadece biraz riskli bozulursa vs. 15bin yerine 25binlik telefon bozulmuş olacak.
. Bende yurtdışı aldım sorunsuz. Zaten iphoneler belli durumu. Ayrıcaa 1 sene garanti veriyor