• 03-04-2023, 09:54:48
    #1
    Ethernet kablosu ile internete bağlanmaya çalışıldıkdan sonra kablo olmamasına rağmen wifi kısmı gelmiyor. Sanırım kablo varmış gibi görüyor. Format atmama rağmen düzelmedi. Etherneti ağ bağdaştırıcısından devre dışı bıraktım ama yine aynı. Nasıl çözebilirim. Anca usb ile wifiyi görebiliyorum
  • 03-04-2023, 10:20:23
    #2
    Wifi kartını güncelle daha doğrusu bilgisayardaki tüm driverleri güncelle hızlı güncelleme için driver boster kullan.
  • 03-04-2023, 10:41:35
    #3
    Darkkings adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wifi kartını güncelle daha doğrusu bilgisayardaki tüm driverleri güncelle hızlı güncelleme için driver boster kullan.
    Formatta tüm güncellemeleri otomatik yapıyor diye biliyorum