Ethernet kablosu ile internete bağlanmaya çalışıldıkdan sonra kablo olmamasına rağmen wifi kısmı gelmiyor. Sanırım kablo varmış gibi görüyor. Format atmama rağmen düzelmedi. Etherneti ağ bağdaştırıcısından devre dışı bıraktım ama yine aynı. Nasıl çözebilirim. Anca usb ile wifiyi görebiliyorum