• 02-04-2023, 22:46:22
    #10
    Bana tek iyi gelen şey çocuklarım.. Ellerini tutup parka götürmek veya markete götürüp ellerini uzattıkları şeyleri almanın verdiği o mutluluk paha biçilemez. Çocukların sana bakınca gözlerinde oluşan sevinç mutluluk bambaşka bir duygu..
  • 02-04-2023, 22:46:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Orunmuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annemin ve babamın mezarına gitmek bana iyi geliyor biri 45 yaşında biri 47 yaşında vefat etti. Sevdiklerinize sahip çıkın bu açının tarifi YOK.

    annemle ciddi bir tartışma sonrasında bu mesajı görmek heralde evrenden bir mesaj
  • 02-04-2023, 22:47:32
    #12
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu galiba işinle alakalı bişey bu olursa sorun yok sanırım bu yazmazsa sıkıntı hemi
    hemde ne sıkıntı google sağolsun bu aralar yeşil ışık yakmıyor
  • 02-04-2023, 22:47:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana tek iyi gelen şey çocuklarım.. Ellerini tutup parka götürmek veya markete götürüp ellerini uzattıkları şeyleri almanın verdiği o mutluluk paha biçilemez. Çocukların sana bakınca gözlerinde oluşan sevinç mutluluk bambaşka bir duygu..

    galiba baba olsaydım benide mutlu eden tek şey bu olurdu...
  • 02-04-2023, 22:47:56
    #14
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz sinoplular genelde bu ekranı görünce kurşun atıyoruz,nazar çıksın diye.
    biz karslılar olarak bu durumu nasıl kaptırdık
  • 02-04-2023, 22:50:52
    #15
    Bi başıma kalıp kafayı dinlemek.
  • 02-04-2023, 22:52:27
    #16
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bit pazarlarına gitmek o ıvır zıvırın içinde zaman geçirmek beni çok mutlu ediyor. çok param olsa işime yarasın yada yaramasın herşeyi alabilirim bence o sebeple allah beni zengin yapmıyor
    yazılım yazmak , kitap okumak , yatırım ve girişimcilik
  • 02-04-2023, 22:53:37
    #17
    Bana içmek iyi geliyor @ardayuce; kopalım kankaaaa

    Edit: Pardon, Ramazan'dayız. Geri aldım
  • 02-04-2023, 22:54:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana içmek iyi geliyor @ardayuce; kopalım kankaaaa

    Edit: Pardon, Ramazan'dayız. Geri aldım

    yoldan çıkaran arkdaş türü