onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana tek iyi gelen şey çocuklarım.. Ellerini tutup parka götürmek veya markete götürüp ellerini uzattıkları şeyleri almanın verdiği o mutluluk paha biçilemez. Çocukların sana bakınca gözlerinde oluşan sevinç mutluluk bambaşka bir duygu..

galiba baba olsaydım benide mutlu eden tek şey bu olurdu...