bit pazarlarına gitmek o ıvır zıvırın içinde zaman geçirmek beni çok mutlu ediyor. çok param olsa işime yarasın yada yaramasın herşeyi alabilirim bence o sebeple allah beni zengin yapmıyor
Ben de gidiyorum bazen ama yeri biraz uzak. Bir de erken gitmek gerekiyor yoksa pek bir şey kalmıyor. Ertesi gün iş var diye erkende kalmak istemiyorum
Ben de gidiyorum bazen ama yeri biraz uzak. Bir de erken gitmek gerekiyor yoksa pek bir şey kalmıyor. Ertesi gün iş var diye erkende kalmak istemiyorum
erken gitmek gerek yoksa bişey kalmıyor kısmı hepimizin aklına mıh gibi kazınmış heeee ama kimsede erken gitmiyo