neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de gidiyorum bazen ama yeri biraz uzak. Bir de erken gitmek gerekiyor yoksa pek bir şey kalmıyor. Ertesi gün iş var diye erkende kalmak istemiyorum

erken gitmek gerek yoksa bişey kalmıyor kısmı hepimizin aklına mıh gibi kazınmış heeee ama kimsede erken gitmiyo