Konu
sana ne iyi geliyor?
02-04-2023, 22:42:13
#3
neto
Ben de gidiyorum bazen ama yeri biraz uzak. Bir de erken gitmek gerekiyor yoksa pek bir şey kalmıyor. Ertesi gün iş var diye erkende kalmak istemiyorum